3 okt, 2011

Ja nu har vi tagit våran första ridtur i Aspliden :D

Å det gick hur bra som helst! Hon blev bara rädd 3 ggr för obefintliga saker, annars var hon som lugn men hon höll koll på omgivningen iaf :P

Hade även in henne i stallet själv å de gick bra, fick däremot sätta fast henne i gallret i boxen så hon skulle stå stilla medans ja höll på med henne :P 

Men sen när vi kom tillbaka så var hon lite lugnare och då gick det att ha henne lös i boxen medans jag plockade av sakerna och satt på henne täcket igen :)

Ridturen bestod mest av skritt, vi var ute ca 1 h och vi hittade en grusväg som troligtvis kallas linbanevägen eftersom jag mötte på lite linbanestolpar :P 
Men framöver så ska jag följa med Julia nån dag så hon får visa mig dom olika ridvägarna dom har däromkring så man inte behöver rida samma väg hela tiden :)

I morgon blir det vila för henne eftersom jag jobbar kväll, men ska förbi där på förmiddagen och mocka å ge dom lunch  :)

Måste ju säga att det redan är mindre spring idag! Men hon håller sig fortfarande undan dom andra lite.

Här kommer en film från ihopsläppet!
Clara ville som inte riktigt hälsa på dom så det blev ju somsagt mkt spring



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0