6 sept, 2011

Ja nu kommer inlägget om ridpasset ja hade den 6 sept, alltså i tisdags bli de väll!? :P

Red på banan med Sofia, men det blev inte så länge eftersom jag ville följa Mona å kolla på lite begagnade hästsaker i Malå å ja skulle va där vi 20 tiden...

De tro ut lite på tiden i stalle så klockan va väll typ 19 när vi började rida så de blev ett kortare pass som sagt..

Ja började med skrittarbetet å böjde henne lite hit å dit, sen i traven försökte ja göra mkt volter, körde även över bommarna några svängar.

Provade även galoppen litegran i båda varven, men då precis som ja fattaade galoppen första gången så började telefon att ringa med en väldigt speedad signal (av nån anledning bli det så när jag har headsetet ikopplat) å då va de Mona som ringde å undra hur lång bort ja va :P 
Clara blev ju lite förskräckt å undra vad som hände så hon blev ju lite taggad efter det iaf!

Jag körde lite galopp i båda varven men hon orkar inte precis på kortsidorna eftersom de är en sån liten bana å svängarna blir lite väl snäva för henne än i galoppen, så ska no inte köra så mkt glaopp på banan utan mer bara ute tills hon har mer muskler och orkar med det!

Sen travade å skrittade jag av henne sen blev det att skynda sig i stallet å sen kasta sig in i bilen å tok köra åt malå!

Men ja blev iaf inte så jätte sen, kom väll dit typ 20.15 :)

Där fyndade jag en Gelpad och ett regnridtäcket :)






Kommentarer
Postat av: Mona

haha, nä jaaaa ringde väll aaaaldrig å störde?! (A) hahahaha :P

2011-09-08 @ 22:37:00
URL: http://turossi.blogg.se/
Postat av: Mona

haha, nä ja vet!! ja ringde ju efter att ni va klar.. eller hur va de nu igen?! xP hahahaha!

2011-09-08 @ 22:53:19
URL: http://turossi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0