Dag 10 - Min utrustning

Min utrustning då..
Ja den växlar ju lite eftersom, men just nu så använder jag detta!!



Dom bruna chapsen har jag inte användt något ännu eftersom jag FORTFARANDE väntar på skoran.. men dom borde vara här snart tycker jag!!
Å den svarta tröjan kommer nog på fredag så då ska jag börja använda den också ;)

1. Coolmax Ridhjälm CRW®
2. Classic Gaiters CRW®, brun
3. Classic Gaiters CRW®, Svart
4. Nikita Sweatshirt CRW®, Svart
5. Nikita Sweatshirt CRW®, Vinröd
6. Ridbyxor Challange Denim CRW®, Brun
7. Ridbyxor Challange Denim CRW®, Svart
8. Crouchée Handskar CRW®, Svart (har bruna också, men vet inte riktigt vart dom är just nu..)


Hahah, märkte nu att jag har bara CRW saker typ :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0