Dag 9 - En perfekt dag i stallet

Ja, en perfekt dag för mig är om ja få vara i stallet typ hela dagen å pyssla på!

dvs att ja får gooood tid på mig och behöver inte alls stressa mig igenom sysslorna!
Alltså:

- Att jag har mkt tid på mig

- Att allt flyter på och inte krånglar

- Att hästarna är snälla å gör som ja säger

- Att jag kan stå å mysa å pyssla om Clara å verkligen se att hon njuter av det <3

- Få ta en mysig uteritt med iaf lite arbete så vi båda får tänka lite, solen skiner och det är lite lagomt kallt/varmt, vindstilla å vi kan riktigt njuta av naturen!

- Få sitta i hagen ett bra tag å bara njuta av livet en stund å mysa med min fantastiska häst <3

Ja de är väll typ en perfekt dag i stalle, eller nå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0