13 aug, 2011

Ja med min tur så låg ju inte sadeln så bra..
Men ja kom ju på sen att ja hade ju låna en sadel av Lotta, å den låg mkt bättre :D

Så ska rida i den någa ggr å se hur den ligger å så få ja se om Clara reagera nå på den :) 
Hoppas hoppas!!

Men däremot så fick ja ont i ryggen som fasen efter ridpasset.. De va no för att ja satt som ja skulle å använde musklerna baki ryggen som annars inte används riktigt så mkt.. 
Så de bli att försöka träna upp dom så man int bli invalid efter varje ridpass :P haha

Provade även Claras nya outfit på henne den dagen, ja tog en liten bild men de blev inne för de började precis regna någa droppar när ja skulle ta bilden, men såklart att när ja lagt ifrån mig kameran så hade de sluta :P 

Hon blev ju inte nå vidare snygg måste ja ju påstå, men hon är söt ändå min donna ;)



Ja hade även på mig min vinröda tröjja så vi matchade riktigt bra den dagen ;P

Däremot idag så kom svärföräldrarna förbi för att se henne å dom hade med sig en massa morötter å några äpplen så dom blev ju riktigt bortskämda där :)

Tro tillåme Clara vart lite less morötterna för tillslut ville hon int ha mer :P 
Hann däremot inte göra nå med henne eftersom ja jobbade kväll idag.. så de blev ju bara en snabbvisit där eftersom dom ville se henne nån gång :) 

Men i morgon hade ja tänkt ta en uteritt på henne å känna på sadeln ute efter vägen :) 

Nä nu ska ja he me isäng för ska upp å jobba i morgon!!

Go'Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0