25 aug, 2011

Ja igår, den 25:e alltså, så var jag till stallet och fixade.
hade även tänkt va duktig å filma min donna när jag löslongerade henne.. MEEEN...
Precis som jag tar in henne i stallet så börjar det regna, ifs så va de inte mkt men det regnade lite hela tiden..
Så de blev ingen film på löslongeringe tyvärr :( 

Men en annan dag möjligtvis :) 

To då förövrigt in henne i stallet helt själv och hon var lika Cool lugn som sist ja gjorde det! SÅ härligt!
Gick även ut en sväng så hon inte såg mig å hon gjorde inge liv ifrån sig då heller! Så skönt säger ja bara!
Är lite halvjobbigt att ha en häst som inte klarar av att stå själv i stallet ett tag!

Men iaf, löslongerade henne då som sagt, det gick bra men hon va lite halvslö å ville väll hellre beta å va vid sina polare som sto just breve banan å beta å tjike på oss :P

Men tillslut börja hon förstå att de faktiskt va arbete på gång så då arbeta hon på bra å vi körde lite tempoväxlingar å avsaktningar osv.
Körde tillslut galopp i båda varven lite så hon ska lära sig kommandot.

Så hon var duktig som arbetade bra fast de va polare som lockade liite mer :P

Hittade även en present på mina ryktsaker när ja kom te stalle :P
(ja se typ vinnögd ut på bilden :P)



Sofia som har Kickan tyckte nämligen att vi skulle visa att vi kom från samma stall med matchande mössor ;P

Kommer bättre bilder sen när ja ha lagt in bilderna från kameran ;P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0