3 Aug, 2011

Tömkörde min donna idag å hon skötte sig galant som vanligt :D

Idag blev det på volten så ja kunde köra henne i trav också, men ja började med att skritta en sväng efter vägen som uppvärmning för oss båda :)

Hon gick mesta dels av tiden väldigt bra men ibland blev hon lite okoncentrerad men så äre ju med unghästar :P 
Men hon lyssnade då på mig :P 
Verka då som röstkommandona börjar sitta nu, idag var hon väldigt duktig på det iaf!! :D Så skönt!!
De verkar löna sig att nöta på det!!

Idag så passade ja på att ta med mig stativet å självutlösaren så ja kunde ta nå bilder, de blev ju ganska bra, men på många bilder va de ju inte riktigt fokus, men de blev bra ändå, man ser ju det man behöver se iaf :P 

I fortsättningen bli de nog att göra sådär när ja inte har nån som kan följa mig :) 

Å just nu så sitter man förväntansfullt å väntar på att hööks paketet ska komma snart!! På hemsidan så står det levererat, men då ha dom ändå bara hunnit boka frakten, men ja vet ju av tidigare erfarenheter att dom är SEEEG på att få iväg dom efter som ha boka frakt.. För dom boka i går morse vid 6 tiden på morron, men idag ha dom fortfarande inte fått iväg paketet till Shenkner (stavning?)..
Så ja förmoda att ja inte hinn få sadeln i morgon då Mona kommer..

Ajja, de kommer ju när det kommer!!







Fler bilder finns på min Dayviews!!!

Kommentarer
Postat av: Maja

Sv. Jadå, det är jag och tippy på en hopptävling 2009 tror jag. Vi kom tvåa efter Julia och Alida! :D

2011-08-04 @ 09:08:09
URL: http://fjordingstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0