12 dec, 2011

Helgen blev inte riktigt som jag tänkt mig :P

Hade ju som tänkt hinna va ut me Clara på en lite prommis men det hanns som inte med.. Eller, hade väll hunnit under lördagen, men kände mig skit konstig i kroppen.. å va hur trött som helst.. Så det resulterade i att jag somnade på soffan på eftermiddagen så det försvan som några timmar till det..

Sen på söndagen så blev det till att hjälpa till med årets Lucia/jul show i Malå på ridklubben :)
Jag fick agera banbyggare, få väll hoppas att jag skötte mig bra :P 
Visste som inte riktigt vad jag skulle göra innan jag komme dit, men tillslut fick man väll reda på allt som skulle byggast upp å tas fram, som tur va så var det ju inte allt för komplicerat iaf :P

Hade ju även tänkt hinna ta lite kort på Clara å även på Lucia/jul showen, men inget av det hanns med.. :(

Men jag få väll ta igen det sen istället!!


Idag däremot så har jag hunnit med en sväng till Malå för att handla lite, dels lite mjölk å annat ät å drickbart :P
Passade även på att köpa Schampoo å Balsam av Mona eftersom mitt håller på att ta slut.. Eller, inte schampoot, men balsamet!!
Men eftersom dom bara får in storflaskorna en gång per år så passade jag på :) 
Fast jag lär ju ha schampoo tills nästa jul däremot :P Har ju fortfarande typ halva flaskan kvar av den jag har (det är 500ml i den) å den köpte ja i början av JUNI!! Å ändå så schamponerar jag minst två ggr varje dusch :P
Så min litersflaska lär räcka till nästa jul iaf, ungefär :P

Balsamet få vi väll se när det tar slut, det brukar det ju gå lite mer av, iaf hos mig :P:

Nu ska det tvättas hår ;)


Sen så köpte jag ett "Blomsterarrangemang" till Eleonore som ett tack för tiden jag fick vara hos henne å stå hos henne med Clara, köpte även lite fikabröd å lämnade :) 

Men glömde däremot bort att ta kort av det... :( Men det var iaf, 2 eller 3 olika växter/blommor, ett glitteräpple å en strut med hemmagjorda godisar :)
Allt var satt i en korg typ, den såg lite gammeldags ut, men ja tyckte den var fin å så går korgen att använda till annat också sen om hon vill :) 

Så när jag var där så passade jag på att hämta fleecetäcket jag hade vunnit för ett tag sen, det var jätte fint, så jag får se om det passar sen :)
Hämtade även Claras pass, kan ju vara bra att ha det i närheten faktiskt :P

Fleecetäcket jag vann för ett tag sen :)


Så det är lite av vad jag hunnit med idag å i helgen :)


Kommentarer
Postat av: Tilda :)

Sv: ÅÅ, tack så mycket! ;P

2011-12-13 @ 20:21:58
URL: http://frihetsdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0