27 dec, 2011

Ja nu har man hunnit bli hela 23 år och 1 dag!!

Jag fyllde ju nämligen år igår som ni kanske förstår :P 
Men födesedagen började med jobb.. Hade först tänkt flexa ut hela dagen eftersom vi hade lite mindre jobb än vanligt å vi skulle klara oss med bara två på morgonen å sen skulle dom vara 3 på eftermiddagen..

Meeeen.. det sket sig.. blev jobb ändå.. 
En va nämligen sjuk i feber så jag fick snällt stiga upp å jobba alla mina timmar..
Sen var jag även sjukt trött igår.. men det beror nog på att jag mådde halvtaskigt typ halva förra veckan å sen under helgen kunde jag inte sova ordentligt.

Så ja kan lova er att idag har jag sovit!! Å det behövdes!

När jag kom hem så försökte jag fräscha upp mig lite eftersom John's mamma å pappa skulle komma vid 3 tiden, å i samma veva så kom även min bror med familj hit :) 

Å en liten stund in i fikat så kom även stallvärdinnan Julia å stallpojken Ante förbi :)

Det var trevligt! Så det dracks lite kaffe å det åts lite tårta! :)

Dagen innan hade även Mamma, pappa, syster å farmor kommit förbi för att säga grattis i förskott, mamma skulle nämligen jobba igår så dom passade på dagen före :)

Fick lite blandade presenter, ska försöka ta lite kort på Julklapparna å födelsedagspresenterna sen när jag har tid..
Har haft rätt fullt upp med jobb den senaste veckan..
Sen förra måndagen har jag hunnit vara ledig 2 dagar, å idag är den andra dagen... skulle ha varit ledig i morgon också men det blir jobb då också..

Känns som det behövs lite ledighet snart.. å framöver här så kommer det vara fullt upp på helgerna som man är ledig med diverse saker så hinner inte vara ledig så mkt då heller..
Men jag får väll försöka njuta av dom dagarna jag väl är ledig..

Men men, nu ska ja väll försöka he me isäng så ja inte vänder dygnet totalt!



Kommentarer
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har! :)

Jättefin design för övrigt!



Ta hand om dig, kram!

2011-12-30 @ 21:38:02
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0