30 nov, 2011

Ja, hovslagaren var ju här, å det resulterade i att Clara blev skolös igen :P

Tänkte att det är no billigast & enklast för mig nu när hon lix ska vila!
För då behöver ja inte kolla broddarna varje dag att dom sitter som dom ska, det är lättare att kratsa & det går lite fortare också :P
Å så är det ju lite mindre skaderisk också! Iaf gällande trampskador å sparkskador (om hon nu skulle få för sig att sparka åt nån av pojkarna)

Så hennes viloperiod började där!
Då får hon vila minst tills hovslagaren kommer tillbaka å det blev satt till den 18 januari, men jag funderar på om hon ska få vila januari ut iaf, men hon blir skodd igen då :)

Måste även passa på att skryta över våran hovslagare också!

Hon heter Marica Håkansson och är endast 21 år (lr hon ska bli de i december, men vi är ju så gott som där så :P )
Hon är riktigt duktig å väldigt trevlig måste ja säga :) Å så äre ju roligt att lite ungt folk kommer sig in i de där också!! :D
Jag är då nöjd, å ja hoppas dom andra är det också :)

Blev däremot inga bilder.. jag glömde som bort kameran å efteråt var det ju som försent :P
Såååå.. ni får klara er utan bilder idag också!!



Har ju förresten glömt skriva, Clara är NÅÅÅGOT brunstig just nu..
Å Schibben är något sugen också! När jag var där i måndags (tror jag) så var då han i full färd att försöka sätta på henne...
Få hoppas han int gör illa henne eller att nå täcken går sönder.. Känns så onödigt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Missa inte vår julkalender som startade idag! under första luckan fanns en utmaning! ta chansen att utmana oss med vad du än kommer på och vill se oss göra! inlägget hittar du här: http://dailyhorses.blogg.se/2011/december/1-december.html#comment



Om du inte gillar dessa kommentarer, förlåt!

2011-12-01 @ 22:03:54
URL: http://dailyhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0