6 dec, 2011

Ursäkta min dåliga uppdatering, men jag har som inte så mkt att skriva om nu när hon vilar..
det händer ju som sagt inte så mkt då som ni kanske förstår!

Så ni kan ju säkert räkna med att bloggen kommer att lida lite nu i december å januari.. Men jag ska försöka hitta nå vettigt att skriva om ändå.
Men det kan bli svårt ibland, så det blir nog inte inlägg varje dag däremot.. Men nångång då å då ;)

Å så ska ja ju försöka ta med mig kamerna till stallet nån gång också, men det blir ju sällan man kan ta nå bra kort nu eftersom det blir mörkt så fort..
Men det blir ju bättre snart iaf!

Förövrigt så ha de ju faktiskt kommit lite snö nu! Whiiihoo! Det var på tiden måste jag säga.. Men nu vill vi ha mer också, fast det skulle ju inte skada att det var kallt ett tag innan det börjar komma rikligt med snö så backen hinner frysa ordentligt.

Annars med mig å Clara så mår vi som bra, däremot idag har jag vare skitkonstigt i kroppen.. Hade gärna sove typ hela dagen idag, men hade som inte ron till de..
Å så vare ju tänkt att jag skulle till Lycksele idag, meeeen klantiga jag vet inte vart jag har mitt etui med alla korten..
det är spårlöst borta just nu!
Men få se om jag lyckas hitta det snart, är som en fördel att ha typ körkorte när jag jobbar osv :P

Fast det blir då Lycksele på fredag istället å om jag inte har hittade etuiet tills dess så få ja väll ta med mig passet å gå in på banken å ta ut alla mina pengar så ja kan handla de ja hade tänkt! Typ hästmat! :P
Å dom sista julklapparna ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0