Claras syskon!

Satt å kollade runt lite på nätet och hittade lite av Claras syskon! :D

Så tänkte dela med mig av det jag hittade!

JN Milo GF, född 2006 Han har samma pappa som Clara :)JN Spirit, Född 2010 Han har samma pappa som Clara :)Mac Leod, född 2006 Han har samma pappa som Clara :)Madeleine GF, född 2006 Hon har samma pappa som Clara :)Magician GF, född 2007 Han har samma pappa som ClaraMaster Mind GF, Född 2006 Han har samma pappa som Clara :)Sauroman, född 2003 Han har samma mamma som Clara :)


Så Clara har 5 bröder och 3 systrar på hennes pappas sida och 2 bröder på hennes mammas sida!

Det kan ju finnas fler på hennes pappas sida, men orkar inte kolla så noga nu.
Hittade däremot inte bilder på alla :( Men några hittade jag iaf!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan, Emma från Fjordingstyle här!

du undrade sätes storleken på sadeln, och den vet jag inte tyvärr..

de enda jag vet om den är att de är en stübben och att den är 17".

fick den med min fjording, så jag vet inte mer. :)

den är gudomlig att sitta i, enda anledningen till att jag säljer den är att jag måste ha pengarna.

2011-12-07 @ 12:41:25
URL: http://fjordingstyle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gu va roligt! Min ponny har inget helsyskon och inget på mammas sida, men tusen på pappas :D

2011-12-07 @ 13:13:56
Postat av: Anonym

Gu va kul! min ponny har inget helsyskon eller något på mammas sida men tusen på pappas sida :D

2011-12-07 @ 13:15:02
URL: http://isabellellinor.blogg.se/
Postat av: Mona

fina :D :D men duuu.. min häst ha kring 360 syskon xP hahahahahaaa.. halv då alltså ;P haha

2011-12-07 @ 20:10:00
URL: http://turossi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0