23 Juli, 2011

Hann alldrig skriva igår men skriver nu istället :) 

Som sagt, igår så tog jag Clara i repgrimman å ledrept å så tog vi en liten promenad :) 

De va hur mysigt som helst å ja tro int Clara klaga heller, hon fick ju beta lite gogräs emellanåt så :P 

Ja gick me henne över första bron (har som två broar man måste över innan man kommer över på andra sidan älven) och de gick hur bra som helst, hon tveka int ens!! Hon va ba lite nyfiken på skarvarna så hon nosa lite på dom å sen gick hon vidare efter mig :) 

Hon brydd se no mer om hundarna som skällde en bit bort så hon had väll int tid att bry sig om bron :P 
Å så mött vi även en bil när vi va i slute av bron (Bron är väldigt smal så det går inte att mötas utan att behöva trängas), men hon som körde va då så snäll/klok att stanna av tills vi hade gått förbi innan hon körde vidare :)

Tänk om alla bilister va så? :)

Mötte henne även när vi gick tillbaka å de gick då lika fint, clara brydd sig int ett dyft om biln, hon tjike ba lite nyfiket på den :) 

Å idag hade ja tänkt Longera henne med lina, men ja va/är så jäkulst trött så ja orkade inte, plus att det är så kvavt så tro fan int de ä sant! Nästan så man längta efter att he ska börja regna så man slipp kvavheten!!
Men i morgon så ska ja no gulla me Eleonore så hon visa lite av tömkörning så man få se hur det ska gå till på riktigt :P 
Fast ja få ju se hur de bli me de, ha ju int hört me henne än om hon kan  så.

tyvärr ha ja ju inge nya bilder, men ska se om ja  lyckas rota fram nån på datorn som ni kan få se :) 

Blev denna bild,
det är svärmora å deras små hundar som vi förövrigt är hundvakt åt i veckan eftersom dom fick för sig att fara till utlande mitt i sommarn :P 
Så just nu har vi 5 hundar här hemma, så det är ett fullt hundliv måste ja säga!!
Å på måndag bli ja ensammen me dom allihop tills på onsdag eftersom John far å arbet då..
Tur man är ledig till på torsdag iaf!! :)

Hundarna heter förresten Paris (Till vänster) & Minis


Måste ju bara tilläga att Clara var så mysig idag i hagen :) 
Medans ja väntade på att betforn skulle svälla så gick ju ut i hagen och mös me hästarna, sto å klia dom lite här å där å sen när ja blev trött av att stå så satt ja me ner å då kom Clara fram till mig å började lukta på mina skor, sen börja hon beta precis brevid mig å som lutade huvet mot mig samtidigt, så där satt ja en bra stund å klia hon runt huvudet medans hon beta typ 3 mm från mina ben :P Vilken mys häst ja har :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0