Längtar!!!

Å va ja längtar efter att få fara till söta Clara i morgon!! Känns som ja inte ha vare där på flera dagar även fast ja va där igår!!

Vill fara dit å mysa me henne å rå om henne en stund å sen arbeta lite me hon så hon börjar muskla på sig lite!

De är ju som attan dom dagarna ja jobba kväll.. hinner som inte med att fara dit då eftersom jag börjar 11.15 vardagar å 10.45 på helgerna å så ha man ju ca 30 min körtid till jobbet också..
Så om ja ska hinna dit dom dagarna äre bara att he se upp tidigt å sen inte göra mer än vad man ska, dessutom hatar jag att ha tidspress på mig när ja är i stallet, för man vet aldrig hur lång tid saker å ting tar..

Speciellt om man heter Marie så kan allt ta mkt längre tid än va man ha tänkt :P haha
Nämen ja få ta å he me isäng så bli de ju tisdag fortare :) Go'Natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0