13/6 - 11

Ja denna dag ha vare rätt lång känns det som :P

Har hunne en sväng åt lycksele å spenderat lite pengar på Granngården :P Tur den affärn finns annars hade man ju vare tvungen åt ume eller ske-å för att handla nå roligt :)

Blev inhandlat lite Mineraler åt Clara, en saltsten till hagen, en sop till stallet (Höll på att bli tokig på den som va där) å så en hink så hon har en vattenhink i sin provisoriska spilta :)

Å så en lite annat smått å gott till hundarna också :)

Sen blev det en sväng till Vindelgransele för att hälsa på min lilla polle å lämna alla dom nya sakerna.
Passade då på att fixa så att det är enkelt att dela upp ridbanan i två delar så det är lätt dom gångerna man vill göra det :)

Sen blev det lite löslongering med min donna, prövade på med gummisnodden idag också, gick väll sisådär, hon gick bra i början men sen blev nå annat intressantare så hon gick me huve högt å inte som hon skulle, så bytte tillbaka till dom vanliga inspänningstyglarna å då gick hon betydligt bättre :)

Men i början va hon ju som lite spänd å på tå så när ja filmade blev de inte riktigt så fina filmer, men sen när ja slutade å började koncentrera mig på henne mer så lugna hon ner sig å arbetade på bra!


Tog sen några bilder på henne å hennes nya hagkompis Kickan :) 








Finns fler bilder på min Dayviews :)

Nä nu skull ja no ha hett me isäng så ja är pigg å allert när Mona ska klippa mig i morgon :P

Go'Natt!!





Kommentarer
Postat av: Sofia

Dom är snyggast i världen dom där 2<3

2011-07-04 @ 15:46:11
URL: http://Sofiahalvardssons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0