En BRA dag!! :D

Å va ja känner mig rik just nu! :D:D
Har fått igen skatten (lite över 12 000 kr) å så få ja no igen pengarna från mitt ex i morgon (ca 15 000) plus att man ha ofått lön för juni också :D Whii! Nu kanske man kan spara lite! (men ska klippa å färga håret först hos Mona :P )
Plus att denna dag blev lite extra bra eftersom sakerna från börjes hade komme å så red ja Clara på ridlektionen idag också! Sen red vi  ut en liiiten sväng :D Å de gick jätte bra! Hon fjanta sig bara liiite :P
Å va ja känner mig glad å lättad just nu!! 

Men nu ska ja he me isäng, skriver mer i morgon å då följer det nog även med någon bild, har inte orka tömma kameran än :P
Go'Natt!!!

Kommentarer
Postat av: Mona

ja de låter kalasbra ;D vi syns ju som sagt t veckan, känns dock mycket mysko att int va t stalle nå mer :P haha!

2011-06-10 @ 23:38:37
URL: http://turossi.blogg.se/
Postat av: Nina

Ska se om jag kan fixa bilderna så du får se dem med ;)



Gud va gött med lite cash!!:D Alltid en bristvara =P

2011-06-12 @ 23:00:09
URL: http://brahastfakta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0