Maj 31, 2011

Ja nu har jag gjort en ny blogg eftersom jag vill ha ett ställe där jag kan skriva om Clarabel och våra framsteg :)
Min andra blogg lär väll ligga lite lågt ett tag nu, har som inget att skriva om där så ja lär nog skriva mer här :)
Designen är ju inte precis snygg, men det får vara såhär tills jag orkar ta tag i de hela.. Eller tills någon annan får lusten att göra en snygg design till mig :P
Som sagt, denna blogg kommer handla om min häst Clarabel (Clarabel El Habiba som det står i passet)

Hon är född i Mars - 08, jag köpte henne ifrån Piteå den 26/4-11! 

Hon är riden i alla gångarter, men jag har inte ridit henne så mycket ännu eftersm jag tycker hon är lite för omusklad för att ta ett riktigt ridpass där man arbetar, så just nu så arbetar jag henne mer från backen, så som longering, promenader, NH m.m.

Om ni har några frågor så är det bara att fråga på :)  det kommer att komma upp mer info om henne och våran träning senare för orkar inte sätta mig ner och göra det just nu..

Men om ni vill se mer bilder osv på henne så gå in HÄR!
Har även några videos och dom kommer här:









Kommentarer
Postat av: magda

Hon är riktigt fin :)



Hoppas på det bästa, att det bara är en förjävla sträckning hon har åkt ut för.. Annars blir det en lååång hemma sommar. Går inte att åka bort med henne alls :(

2011-06-01 @ 14:24:45
URL: http://magdaolofsson.blogg.se/
Postat av: Mona

VA roligt :D då ska ja ta å hålla koll på lite uppdateringar här :D fastän ja redan vet oftast va du ha träna å så :)

2011-06-01 @ 23:51:28
URL: http://turossi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0