1 nov, 2011

Idag så tog vi en lite prommis :)

Det blev runt byn på hårt underlag och sedan svängde jag in på linbanevägen för lite mjukare underlag.
Hon var stencool hela tiden och följde mig och luktade i backen ibland då och då :) 

Å Aquila sprang å jagade råttor mestadels av tiden :P 

Efter linbanevägen träffade vi på en fyrhjuling som stannade av och pratade med oss, dom hade nämligen borta en tax och undrade om jag hade sett någon.. Men inte det..
Clara brydde sig inte ett skit om fyrhjulingen, hon sto mest å tittade på människorna :) 

Men när dom for iväg igen så blev hon lite överraskad tro jag så hon skuttade till men lugnade ner sig lika fort iaf :)

Sen blev det tillbaka till stallet igen och där invigde vi en ny borste jag köpte igår och sen "torterade" jag henne med lite pälsglans :P 
Hon tycker det inte är en riktigt stor hitt att bli sprutad på, men hon fick iaf inte panik!

Trimmade även hennes man med Saxen :) Klippte av topparna och hade sen tänkt ta min ryck kniv å ordna till topparna så det inte skulle se så avklippt ut.. Men då hittade jag den inte.. :( 

Men det blev då helt okej tillslut, men jag får se hur det ser ut i morgon iaf! Då lär det väll se för hemskt ut :P haha
Måste leta åt den där ryck kniven iaf!!

Tog tyvär inga bilder på Clara idag, hade inte med mig någon kamera.. Men tog lite söta bilder på vovvarna som bor där, dom var så söta :]


Nato å Axa (Baccardis halvsyster) myser lite :)
(Å morsan Akita sitter å funderar i andra buren :P )

Det var nog varmt å skönt att ligga på Nato!



Förresten, Claras bakben såg jätte bra ut idag :D å va bra!!!

Kommentarer
Postat av: Mona

kan ta me mej min effilersax på sönda så få du låna den :)

2011-11-02 @ 09:06:38
URL: http://turossi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0