12 nov, 2011

Ja igår var inte min donna inte riktigt min favorit...

Hon uppförde sig som jag vet int vad.. Hon kunde inte stå stilla, trippade omkring, blåste upp sig å frustade och hon reste sig även lite och slog med frambenen mot Ylva..
INTE OKEJ!!

Jag ledde henne inte själv just där eftersom jag hade tänkt att jag skulle ta kort på henne.. Först var det john som ledde henne men hon började ju redan då så Ylva var snäll och tog över!
Å de va nog bra, för Clara betedde sig inte riktigt så uppfostrat som hon brukar!!

Men det var ju lite liv på gården igår, det var en grävmaskin där och grävde igen för bergvärmen dom har dragit in i huset, å så började dom springa i hagen i samma veva så det blev lite oroligt för henne..
Men ändå! Hon ska inte gör så som hon gjorde!!

Så framöver här ska ja träna lite mer ledarskapsövningar, för det är helt enkelt inte okej! 
Å ja lär ju ha tid för det, eftersom jag ska ställa av henne december och januari är det tänkt! Då kan ja ju roa mig med lite sånt istället nån gång då och då, å så kan vi ju ta lite promenader så hon inte blir helt insnöad i hagen!

Fast innan avställningen så ska vi börja på att köra in henne är det tänkt :) Julia ska börja hjälpa mig idag med det, hoppas bara det går bra, å att Clara inte beter sig som igår!! 
Önska oss lycka till!!

Eftersom ni har bilder i förra inglägget så lägger jag bara in två därifrån, bara så de inte ska bli så tråkigt utan bilder ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0