25 nov, 2011

Igår blev det tyvärr ingen longering, matte hade lite väääääääl svårt att få sig upp ur sängen xP

Men då tog vi det idag istället :)

Ibörjan hade hon lite väl brottom på ett visst ställe på volten å resulterade till att hon hela tiden ökade farten..
blev tvungen att säga till henne på skarpen några ggr plus att hon halkade till ett ex antal ggr innan hon förstod att det inte gick att hålla det tempot!

Men hon hade lite temperament idag också :P Hon blev typ sur som fan när hon halkade till, haha, hon såg lite söt ut :P
Å så gjort hon lite bakut å sådär också när hon halkade till, tror hon hade lite enerig som ville komma ut!!

Fick ta ner henne i skritt så fort hon lyssnade på mina signaler! å sen gå med henne runt så hon skulle coola ner lite.
Sen ökade jag farten lite eftersom så det inte skulle bli ett sånt där rejs igen, å efter det funkade det riktigt bra :) 

Satt sen dit inspänningstyglarn, men spände dom inte så hårt utan lät henne gå som hon kände för men att hon kunde ta stöd av dom.
Hon är inte riktigt så balanserad än, det märktes väl idag!
Men mot slutet gick hon jätte bra å var rätt lugnt även fast dom busade på för fullt i hagen brevid :)


Filmade även lite med digitalkameran, men har inte lagt in det på datorn än.. Det är lite omständigt just nu eftersom jag inte vet vart kabeln är till kameran å sen så hittar jag inte heller adaptern till minneskortet..
Så för att få över det till datorn måste ja ta det genom skrivaren..


Men på söndag kanske jag har en minneskortläsare så då äre ju lite smidigare!! :)
Då kanske ni få se film, om jag orka lägga upp det :P

Men ni kan däremot få se lite kort jag tog igår istället, passade på medans det var lite ljust ute, blir ju lite bättre bilder då, men det blev ju inte så många däremot.. Hade lite för sociala hästar för mitt objektiv...

Klicka på bilderna om ni vill se dom i större format! :)
Gott med hö :)Clara ville inte riktigt posera..MumsMin favoritbild just nu <3Eliot hamnade också på bild :)Eliot öga och jag :PBaccardi lyckades också fastna på bild, OTROLIGT nog! Var inte det lättaste att fånga det yrvädret på en skarp bild :PAquila fastnade också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0