26-28 nov, 2011

I lördags var det tänkt att jag å Ylva skulle ta oss en uteritt, men det blev som inte av eftersom det blåste typ storm här då :S

Det var inte najs kan ja säga.. Så den dagens ridning blev som inte av..

Sen på söndagen så spenderade jag dagen ju Bjurträsk hos broder och hans fru eftersom hon fyllde år då :) 
Fick lite goofika, såg lite av Kür dressyren på tv å sen tog jag lite kort på dom :) 

Broder med familj :)


Sen bar det av hem igen å då va då klockan så mkt så hann som int med så mkt mer än att laga en massa mat åt John som skulle bege sig till Umeå samma kväll.. :(

Å så måndag då, hade tänkt upp tidigt å Tömköra Clara innan jobbet, men fick mig banneme inte ur sängen.. Så då blev det bara att mocka å fixa i stallet, sen så passade jag även på att ta lite nya kort i hagen som jag ska bjuda på :)

Clara i hagen :)Söt Eliot :)Mumsar på den nya balenLunchgymnastik?Åter till balen :)Hahaha xP Clara blev inte så snygg där :PLilla Schibben!Lilla Schibben igen :) Fiining :)


SÅ hon fick några dagars extra vila i helgen.. Men men, så det kan bli ibland!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0