8 nov, 2011

Ja nu va de nån dag sen ja skrev här.. 
Men Clara ha som stått på vila eftersom hon var varm och svullen på vänster bak.. troligtvis från såren hon lyckades med att ge sig själv..

För det var varmt och hon var svullen runt karleden.. Så då tvättade och skrubbade jag henne ordentligt å sen trokade jag så torrt som möjligt sen blev det att sprua på lilaspary så det skulle torka ihop på ytan så fort som möjligt iaf!

Sen fick hon stå med stallbandage på båda bak över natten.
Det såg mkt bättre ut dagen efter å nu har det sett rätt bra ut i några dagar :) 
Ska bara avvakta lite å låta det läka ihop lite mer innan jag rider igen tror jag!
FÅ väll se hur det ser ut i morgon, men ska nog ut på en prommenad iaf :) Sen så bli de väll kanske lite ridning på torsdag förhoppningsvis :) 

Å så i söndags hittade jag ett till sår.. Det är på höger bakknä.. Hon måste ju ha gått in i något eller så, annars vet ja inte va hon har gjort..
Men det fick samma behandling som dom andra såren så ja få hoppas det har läkt ihop fint nu :)

Här kommer lite bilder från i somras, ska försöka ta lite nya bilder på henne snart.. måste bara ta mig tiden och orken till det, plus att det är bra med en medhjälpare då :P Kanske ska passa på då det kommer lite besök i helgen, älsk's bror med familj kommer å ska hälsa på å sen passa på å se Clara för första gången :) 

Lite bilder från i somras/början av hösten :)Lite bilder från i somras/början av hösten :)Lite bilder från i somras/början av hösten :)Lite bilder från i somras/början av hösten :) Hahah.. kan inte sluta skratta åt den här xP

Kommentarer
Postat av: Mona

mystjejen! ja de va ju tyvärr lite dåligt fotar väder då ja va dit :(

2011-11-09 @ 08:06:41
URL: http://turossi.blogg.se/
Postat av: Mona

ja men ja ha skickat över pengar för den där burken du skicke åt ja så om ja kom ihåg ska ja skick ett sms se du kom ihåg handla den åt mej :D vill ha tillbak min piggelina polleman typ nu... :/



Ja de få vi absolut hoppas på!! :D

2011-11-09 @ 16:28:41
URL: http://turossi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0