Film från dressyrträningen :D



Film från dressyrträningen! :)

Skriver som jag skrev på DW:

Men det är bara från fredagen, hade ingen film från lördagen då det gick mkt bättre!

Jag fladdrar mkt med armar och ben och jag tappar fästet i tyglarna hela tiden så fick korta upp dom typ jämt..
Å så bråka hon lite med mig här å där, men de va då inte så farligt :)

Men som sagt, det var våran första riktiga träning! Vi har ju annars bara ridit mest rakt fram å aldrig så där mkt galopp! Har mest bara fattat galopp en stund och sen saktat av :P

Men jag är då i överlag nöjd över helgens dressyrkurs! Det var jätte roligt å givande!

Å så måste ja tillägga, jag tänkte inte ett skit på sistsen eller nått annat gällande mig, jag tänkte bara på Clara å att få henne att göra det som skulle göras...

Ja var lite väl dålig på att använda skänklarna när det behövdes så det blev lite väl mkt ledande tygeltag så hon for ju som åt andra hållet istället :P 
Men det bättrade jag mig på till på lördagen iaf!! :) Hann som tänka igenom vad jag gjorde fel osv under natten, var väll kanske därför jag hade lite väl svårt att somna då :P haha

Kommentarer
Postat av: Mona

hahahaha, saaaant ;D ja alltså ja måst no öka upp t minst ett kilo, ska börja öka sakta men säkert för som sagt de va som ingen energi i pojken igår :P fastän de ä varmt se han löddra hela hästen för att de ä plusgrader men mer än så där ska han fan palla :P hahaha!



men ja tyck de såg bra ut på filmerna marie! ä int se självkritisk! du måste komma ihåg att de ä en unghäst du ha, allt kan int se perfekt ut :)

2011-11-03 @ 09:23:08
URL: http://turossi.blogg.se/
Postat av: Carolina {Tävlingar i bloggen}

Nu har vi en tävling om det nya classic double pannbandet från Hansbo. Om du inte redan har anmält dig, gör det nu!

2011-11-03 @ 13:26:55
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0