11 okt, 2011

Idag hade jag tänkt rida på min donna igen för att känna hur det blev efter skoningen..
Men jag ballade ur innan jag for upp till stallet eftersom jag inte är speciellt frisk just nu.. 
Så det blev en vilodag för oss båda idag så man orkar med denna vecka, har ju som 4 arbetsdagar kvar av dom 6 jag har på denna vecka..

Plus att jag har ju ridlektion i morgon så vill ju orka va med på den också!

Så dagens aktivitet blev att spola av fossingarna lite lera å sen kratsa dom rena å fina å efter det agera lite modell ;)

Spolningen av fossingarna gick hur bra som helst!! :D 
Har ju inte gjort nå sånt på heeeeela sommaren så jag var lite nervös innan på hur hon skulle reagera..
Men jag tog det lugnt å hade inte så hård stråle så de inte skulle låta så mkt å sen gjort jag som ja gjort förut!

Typ det enda hon reagerade på va vattenpölen som blev på golvet.. haha :P Fick gå dit å plaska lite å så föste ja bort lite vatten från pölen så den skulle bli mindre, gick de bra igen :P
Hon är ju för söt ibland alltså ;) 


För övrig så hade då skoningen gått jätte bra också! Hon hade då vare duktig å det var ju som inga problem :) Så det låter ju bra iaf! :D

Däremot så sitter de ju broddar på just nu å det känns ju lite väl onödig just precis nu! Men våga inte riktigt ta bort dom heller så gängorna går sönder om man inte lyckas plugga igen hålen ordentligt!
Men ska kolla lite å se vad som går att göra! 
Just nu lutar det åt blindbrodd som det kallas!

Men men, få se vad jag gör :)


Claras fossingar fram :)



Bak
(Plus lite bajs då :P )



En fundersam modell ;P



Polaren Eliot som inte riktigt ville fastna på bild ;)



Tänkte även ta ett kort på dom båda, men då sto dom bara såhär..
Tråkmånsar...


Kommentarer
Postat av: Mona

haha, nä du kan va lugn! Ja ha int tänkt göra de, men va inge roligt då ja fick den frågan :( meeen, bita i å stå ut. Men ja ha sagt att jag ska ge det ett år till för jag måste verkligen börja få ut en "normal" lön annars kommer de inte att funka :)



ja då ska vi ju hitt på lite nytt ;) hiihi!

2011-10-12 @ 09:07:02
URL: http://gammquinn.blogg.se/
Postat av: Mona

ja jag ska ju snart oxå sko om rossan.. men tro de va 2 veckor bort xP Aja, hoppas de int hinn bli allt för halkigt innan dess :P



Va fin hon va när hon posa så där ;D

2011-10-12 @ 09:16:14
URL: http://turossi.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Mini-tävlingen är uppe! :) Var med vetja! :) Man vinner en FET länkning om man är först med att svara rätt! :) <3

2011-10-12 @ 11:17:40
URL: http://kindofscofield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0