5 okt, 2011

Idag hade ja faktiskt tänkt ta en till liten ridtur på Clara.. Meeeeeeeeeeeeeeeeen...
Jobbet kom ivägen.. 

Skulle bara jobba till kl 14 men det blev till 16.30 eftersom det var en som blivit sjuk..
Så hann som int göra så mkt mer än att mocka å klia lite på hästarna innan ja skulle iväg till Malå för ridlektion..

Å ridlektionen bestod av sitsträning!!

Väldigt givande att bara sitta där å åka å koncentrera sig på sitsen å vara följsam!
Det var riktigt roligt faktiskt måste ja säga!! Även fast jag mest fick longera så var det roligt :) 

Det är ju ändå otroligt vilken balans man har ändå :P Nog för att ja ha tappat endel i nedsittningen i traven eftersom jag bara har ridit lätt på min donna  sen ja köpte henne, så lyckades ja då hålla mig kvar :)
Nog för att ja fick ta i mig nån gång i sadeln, lr säkert många ggr för den delen :P Men det är ju bra träning iaf!!

Men men...

Jag få väll ta igen ridningen ja skulle ha gjort idag i morgon istället, även fast det blir när det börjar va mörkare så få ja pallra mig ut :P Ja ha ju en pannlampa så ;)

Nä man kanske skulle ha pallra sig isäng så ja få me upp i morgon! Go'Natt!!

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Hej! Såg att du deltog i nån täving och tänkte bara tipsa om att jag har flera igång i bloggen - och fler på ingång!

Ha en superbra dag!

2011-10-06 @ 09:00:11
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0