9 okt, 2011

Ja ligger lite efter i mina inlägg så därför skriver jag om igår idag :P 

Jamen igår då, då var jag till Vännäs för att se en Clinic med KG Svensson.
Först var det let exteriör bedömning på unghästar och sedan löshoppning. Den delen hörde jag tyvärr inte så mkt av eftersom vi satt rätt långt bort plus att jag har blivit förkyld och det har halvt slagit lock för mina öron.. :(

Men ja hörde då liiite iaf, men hade ju inte vare fel att höra allt :P 

Sen efter det så visade han tömkörning, DÅ satte vi oss närmare för att höra vad han sa!

Å ja säger bara, GUD va duktig han är! Tänk om man kunde vara lika duktig som han så hade man ju inte haft nå problem alls med tömkröningen xP

Man fick ju lite idéer om vad man kan göra å sådär så nu är man ju skit sugen på att tömköra :P Men de bli no inte nå i veckan eftersom jag nog bara kommer ha tid att vara dit när det är mörkt.. Å då hade ja ingen större lust att gå på backen :P Man är ju som lite mörkrädd ibland ;P Speceillt när man är själv :P

Men dagen var då givande å ja skulle gärna göra om det!! :) 

Å tack Julia för att ja fick åka med dig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0