Dag 19 - En häst jag saknar

Hmm.. Det måste nog var Chess!
Han var min favvohäst på ridskolan i Norsjö! Han var så söt med sitt gigantiska hovskägg å mustasch <3

Han var/är en Welsh Cob född -88, så han var/är lika gammal som jag :P 
Vet inte om han lever än idag men jag tror nästan inte det..

Men men, man vet ju aldrig!

Han är nog den hästen som jag minns bäst från ridskolan i Norsjö, han var hur rolig som helst att rida plus att han var jätte duktig i Hoppning minns jag :)

Å så minns ja han av en annan anledning också, han är den enda jag har ramlat av och riktigt tappat andan av!
Har bara tappat andan en gång i mitt liv å det var då!

Här kommer en lite bild på han från ridklubbens vädligt gamla hemsida :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Jag äger Chess idag och han lever:) han är inte död utan han lever:),

2012-05-19 @ 08:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0