Dag 20 - Veterinär, hovslagare, massör osv..

Jadu, har inte vare i kontakt av så många av dom där än så länge!!

Ifs hovslagare ha ju vare å verkat henne men eftersom jag bara har varit med en gång än så länge så är det bara en jag vet vem det är :P 

Å det var Leif Hane, en gammal jobbarkompis till Älsk som jobbar som hovslagare vid sidan av skulle ja tro, eller när det är någon som behöver hans tjänster :)
För han jobbade, som ja fått för mig, som hovslagare förr men la som det på hyllan å började med annat men ha väll som haft det vid sidan av ändå :)

Men han verkar då duktig å ha vare nöjd med hans arbete så :) 



Kommentarer
Postat av: mathilda

hej leif hane har gjort som du säger lagt hovslagar jobbet på hyllan och bytt yrke. jag känner han efter som han och min pappa jagar (älg) i samma jakt lag:):)

2011-10-03 @ 19:57:13
Postat av: Marie

svar till Mathilda: Jamen då minns ja då inte helt fel iaf :P

2011-10-03 @ 20:06:18
URL: http://clarabelelhabiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0