Dag 21 - Fula ovanor

Mina fula ovanor..

Ja de är inte det lättaste att komma på bara sådär :P Men jag har en tendens att lägga omkull vänsterhanden av nån anledning..
Men har märkt att jag gärna gör det när tyglarna är lite långa, typ full tyglar, för då tar som tyngden över och gör så att handen lägger sig för att följa med överflödig tygel, om ni förstår vad jag menar :P 
För överflödet hamnar ofta på höger sida av hästen :)

Sen så driver jag mkt med sätet även fast ja inte behöver.. blir bara automatiskt.. men försöker att slappna av mer å bara följa med å inte driva på hela tiden..
Det kan bli lite jobbigt när man rider en lite heeet häst :P 

Mer kan ja inte komma på just nu iaf :P Men det finns nog tuuuuuuuusen olika saker till :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0