15 sept, 2011

Idag blev det vilodag för gumman min.
Hade tänkt longera henne lite men jag hann inte :( Ja hann bara med att fixa allt i stallet som jag hade lovat att göra, sen blev det att he se iväg åt Malå för att hinna göra bort lite ärenden innan jag skulle ha ridlektion.

Ärenden bestod av att skicka tillbaka rambo stalltäcket, köpa små presenter åt Mona (blev tömmar å inspänningstyglar), och sedan köpa till lite småsaker till hennes presenter ;P 

Jag gav även henne mitt hackamore som jag haft tidigare eftersom jag lär inte behöva det nu när jag har ett nytt, som kom idag också, så de blev perfekt tajming på det ;P

Fasen så snyggt det var alltså!! :D Oj oj oj vad Clara ska bli snygg i det ;) Hoppas att det nya tränset kommer i morgon också så jag få prova det på henne snart! 
Då ska ni få en bild så ni också får se hur hon ser ut i det ;)

Blev då förövrigt glatt överraskad av att kindkedjan också var i mässing och inte silverfärgat som det var på bilden :D
Oj så snyggt de va alltså!! :D Måste bara smörja upp de endel, lädret var lite stelt, men det mjuknar väll till sig ;P 

Såhär ser det ut!!
Fast då med en kindkedja som är mässingfärgad :)
Själva lädret är svart (det ska föreställa brunt på bilden)



I morgon blir det väll kanske longering med donnan, men få se, eller så tömkörning efter vägen.. Få se vad jag känner för!

Sen framöver så funderar jag på att lägga upp ett "Tränings schema" för henne, så jag lättare ska kunna hålla koll på vad jag tränar osv.. Då kan man ju variera tärningen mer också :) 
Det är ju lite lättare att göra det nu när jag går på schema, då går det ju att planera dagarna eftersom jag vet precis hur jag jobbar :) 

Men förövrigt så skrev jag upp mig på dressyrkursen som är 28-29 oktober, är ledig den 28 och ska söka ledigt den 29, men jag kommer då vara med på ett pass iaf å de är bättre än ingenting iaf :D

Fast då äre ju bara att ligga i hårdträning tills dess så vi kan liiiite iaf :P hehe 
Kan ju inte komma dit å inte ha komme nån vart, då skämmer vi ju ut oss!! :P

haha, jaa, nu tog fantasin slut så då slutar jag här!! xP


Kommentarer
Postat av: Mona

de va snyggt på bild de där hacket men alltså live vanä fan tie ggr snyggare :D haha

2011-09-15 @ 23:49:20
URL: http://turossi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0