18 sept, 2011

Ja de ha ju inte blive så mkt uppdatering i helgen, men det beror mest på att ja ha inte gjort så mkt med Clara, jag har jobbat å sen ha ja försökt va social med John nu när han är hemma! :)



Ifredags när jag var till stallet så hade ja tänkt longera Clara, men när jag började longera henne såg jag att hon verkade halta på höger fram...
Så då slutade jag och gick tillbaka till stallet, kollade igenom henne och kände efter om hon var varm nånstans, men de va hon inte!

Ringde då till Lola å hörde om hon kunde hjälpa mig å se om hon såg det också, hon har ju ett lite bättre tränat öga än va ja ha!!
Men hon satt ute i skogen å jagade så hon kunde inte hjälpa mig just då, men hon sa att hon kunde kolla senare.

Dagen efter så hade hon bett Sofia springa med henne å se om de va något och då visade hon inget, å idag så gick ja ut på en promenad med henne och sen tvärlongera ja henne i grimman för att se om hon visade något idag också, men inte det!
Så förhoppningsvis hade hon bara sträckt sig i torsdags, för då hade hon vare väldigt vild när dom hade komme med höet å kutat som en idiot inne i hagen, så hon hade väll halkat till eller något!

Men ja ville inte köra så hårt me henne ändå så det blev en lugn helg hursom ;)

Fast i veckan då ska vi köra igång på allvar hade ja tänkt! Måste ju komma igång nu så vi är redo för dressyrkursen i slutet av oktober! :)

Nä nu ska ja ta å he me isäng med Älsk, för han ska upp vid halv 5 i morgon!
De ska bli bättre uppdatering i veckan!







Vi va då förövrigt å hälsade på i Claras framtida stall och fick träffa en LITEN häst ;)




(Clara kom ju se ut som en liten stackars ponny ;P )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0