25 sept, 2011

Idag blev förhoppningsvis Clara fin om fossingarna :) Hovslagarn skulle då dit i dag så!

Kunde inte vara där själv när han skulle dit eftersom jag jobbade :( Känns ändå lite jäkligt att jag bara har varit med 1 gång av alla gångerna hon har blive verkad..
Men ska försöka ändra på det!! Är ju roligt att få vara med å se å höra vad hovslagarn säg också.



I helgen har hon fått vila för har helt enkelt inte hunnit aktivera henne något..
Igår så var det först möte med US (ungdoms sektionen) och efter det for jag å Mona te Arvidsjaur för att shoppa lite till fikarummet på stallet :) 

Men först så var vi om hos hennes faster & hennes man för att höra lite om speglar till ridhuset, för dom äger som glasmästeriet i arvids..
Sen så kom vi ju på att he va hopptävling där också så vi svängde förbi där å tjikade lite, men det var bara ponnyerna kvar :/

Fast vi fick ju se deras fina anläggning iaf, tänk om de kunde se ut sådär i Malå? :P De va ju något fräscht där! 

Sen bar det av te dollar för att spendera lite US pengar :) 
De va ju hur trevligt som helst å roligt att få göra nå annat än att sitta hemma som man alltid annars gör typ :P

Å idag så har jag jobbat å sen ha ja som int hunne göra nå mer, eller vi ha vare ut å cykla med Arrax ca 1 mil å nu sitter jag här!

Fast i morgon ska ja aktivera min donna igen, men få se va de bli..
Ska utvärdera banan innan jag bestämmer mig på vad som ska göras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0