28 sept, 2011

Åå.. inget går som jag planerat i veckan..

Nu har Clara fått två vilodagar och kommer att få en till också..
För igår så blev jag i Norsjö nåågot längre än va ja hade tänkt.. Idag vare en tänkt vilodag eftersom jag hade möte på jobbet mellan 9-15 sen ridlektion..
Å i morgon så blir det att fara till Lycksele för att ta hand om älgkötte som ska delas upp, malas å packeteras..

Så ja lär ju inte hinna till stallet då heller, eftersom jag jobbar till 17..  Ja ska då va glad om ja är hemma innan kl 22, men de vette tusan, nog för att svärföräldrarna är rätt snabb, men allt hänger ju nästan på när dom blir klar med styckningen...

Ajja, ja få väll försöka ta igen det på fredag å lördag.. Fast få se vad jag hinner på lördag..
Är ju dressyrtävling i Malå då å ja ska ju hjälpa till endel, å som de låter nu ska ja stå vid en hästloppis å sälja saker, få bara hoppas det är i närheten av banan så jag också har möjlighet att se dom som tävlar!!



Men idag hann jag iaf om en tvärsväng å klia min lilla donna, för hade ju såklart som vanligt glömt hjälmen å handskarna i stallet så jag tog den vägen till Malå.
Passade även på att ta med mig mineralerna jag hade lovat Lola att få köpa av mig..
Hade nämlingen 10 kg i en säck kvar här hemma eftersom när jag köpte mineraler sist fanns det bara på 20 kg säckar så var ju som tvungen att ta det!
Å för att de inte ska hinna bli dåligt innan Clara ha hunne äta upp dom andra 10 kg så fick hon köpa de som var över :)

Bjuder på en bild från när hon sto i Malå :) 13/5-11




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0