Dag 16 - Min önskelista

Min önskelista!! 

Ja den skulle no gå att göra lång, bara ja få sitta ett tag å klura lite på den :P 
För no finns det alltid något man vill ha när man väl sitter där å funderar ;) 

Men en sak som ja skulle vilja ha inom en snar framtid är en Allround sadel (brun) till Clara, de skulle ju inte vara helt fel må ja säga!!

Sen ett par måttbeställda ridstövlar skulle ju inte heller sitta helt fel, men ja kan fortfarande inte bestämma mig om vilka ja skulle vilja ha..
Tycker det är så svårt att se på bara stöveln när man tjikar på dom.. Skulle vilja prova dom också så man ser hur dom ser ut på just mig!

För vissa ser ju hur bra ut som helst i vissa stövlar medans andra ser förfärlig ut i samma..
Så innan ja beställer några bli det nog att prova dom först, eller iaf få tjika på några IRL!

Typ en sånhär sadel skulle ju inte sitta helt fel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0