Dag 6 - Mitt mål med ridningen

Ja... Målet med min ridning är väll att utvecklas så mycket som möjligt och ha roligt som fan på kuppen :P

Nämen jag skulle vilja tävla någon gång i framtiden och plocka några rosetter om möjligt :) 
Skulle vilja tävla i både hoppning som dressyr, kanske även fälttävlan, men de finns ju inte så mkt inom det här uppe så :P 

Så sammanfattningsvis så skulle jag vilja bli så bra som möjligt och lära mig så mycket som möjligt och sedan kanske kunna hjälpa andra som vill ha hjälp med ridningen, är ju bara roligt att dela med sig av sina kunskaper så!!

Skulle vara roligt att utbilda sig inom ridningen på nå vis, eller kanske prova jobba inom ett större stall eller så, skulle vara skit kul att prova iaf!
Men som det ser ut just nu så har jag inte riktigt möjligheten till det, men nån annan gång i framtiden kanske? 
Man vet aldrig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0