Dag 8 - Pinsammaste situationen med hästar

Jadu.. vet int riktigt va ja ska skriva här.. 
Har faktiskt inte vare me om några pinsamma situationer med hästar :P

Eller, kanske en gång iaf, lr två :P 

Första gången var på lektion en vinterdag, jag red Caramell (hon som tokskena med mig på förr förra lektion som ja skrev om här) ute på utebanan, de va i djupsnön också :)

Hon travade på några steg å sen blev stegen bara längre å längre å tillslut så saktade hon av och helt plötsligt la hon sig ner i snön å skulle tydligebn rulla sig :P haha

Gu va dom skratta åt oss då xP


Andra gången var på en dressyrkurs som jag var på med LillRöa i Malå.

Det var i slutet då vi skulle skritta av så började Röa gå runt runt å kolla i backen å sen helt plötsligt lägger hon också sig ner å ska rulla! Med mig på!

Ja sto bara där med fötterna i backen å en häst mellan benen som ett frågetecken å undrade va fan hon höll på med! Hahaha

Ja hästarna verka då gilla att rulla sig med mig på iaf ;)




De kanske inte va så pinsamma saker men de é väll va ja kan komma på xP

Kommentarer
Postat av: Mona

hahahahaha! ja de va int mkr skämmit du hade ;P guu ja kunn räkna upp hur mkt osmidigt som helst ja ha lyckats me :P hahahaha!!

2011-09-21 @ 12:22:46
URL: http://turossi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0