fortsättning 13 sept, 2011

Ja idag blev det en uteritt med Sofia i regnet :)

Märkte innan jag for till stallet att jag inte äger några regnkläder alls :S
Så fick leta åt nått som fanns här hemma, å då hittade jag då den snyggaste jackan man någonsin kan ha xP
Nämligen denna: 



Står även Vattenfall på ryggen, eller rumpan kanske ja ska säga, det sitter väldigt långt ner :P

Ni kan ju tänka er hur jag å Clara såg ut..
Jag me den där jackan, sen Clara med reflexbrösta och reflexridtäcke :P
Snyggaste matchningen ever!! xP

Haha, vi måste ha vare snygga alltså ;P

Uteritten gick jätte bra, Clara va lite taggad men alldelens lagomt taggad så att säga.
Blev mest skritt men vi travade även och sen blev det en liten sträcka galopp också, då fokuserade jag bara på att hon skulle galoppera på och arbeta rätt å inte med huvudet i vädre!
Hon skötte sig jätte bra!

Haha, däremot hon va lite rolig där en sväng :P 
Det låg nämligen en lite konstig kvist på vägen å först va hon alldeles förskräckt för den men ja tyckte hon skulle gå fram till den ändå, å så sa ja till hon "De är ju bara en kvist för tusan" å de kändes precis som hon lyssna på mig för just efter de så bestämde hon sig för att den tydligen inte var så farlig å sket i den totalt å gick sen in i den som om de va ingenting :P haha

Va lite roligt att de vände så fort för hon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0