Mer pengar rullar ut!!

Ja nu ha ja då slösa lite mer pengar på Clara, igen :P 
Men känner att ja vill ha bort täckesköpen så fort som möjligt så ja slipper tänka på de nå mer! Det är lika bra ja gör bort de nu istället för sen!!

Rambo stalltäcket låg inte så bra så ska skicka igen det.. men få se hur det går..
Den söta lilla hunden Baccardi hade på nå vis fått tag på täcket å plastväskan i bilen i kväll.. 
Hon hade typ drage in halva väskan i buren på nå konstigt vis.. 

Hon å Aquila satt i buren ett tag å täcket låg där bak så jag inte skulle glömma det, eftersom jag hade tänkt skicka igen det i morgon..
Men få se vad dom säger.. hoppas dom inte är allt för kinkiga.. De va ju då bara plastväskan hon tuggat på å inte täcket! Tack å lov för det måste ja säga!!

Jag ska ta kort på väskan i morgon så ni få se hur det ser ut!!

Men iaf, beställde då hem nu detta stalltäcke istället:

Rhino Stable Original


De va väll inte precis så snyggt, iaf inte i mitt tycke! Är inte så förtjust i marinblått plus så små rutor..
Men men, det är det praktiskta å inte det estetiska som är det viktigaste!!
Beställde även till ett halstäcke till den.
Det kostade lika mkt som rambotäcket men halstäcket var MKT dyrare än de till rambo.. Men men, vad ska ja göra, inte jag som bestämmer priserna!!

Beställde även hem ett sånt här:

Rambo Duo Liner


Det är ett innertäcket med 400g fyllning (finns med 100 till 400 g) som går att sätta fast i vintertäcket jag också beställde hem!

RHINO PLUS TURNOUT


Varför jag beställde hem Rhino stalltäcke istället är för att dom ska vara mindre i bogen å då passar det nog bättre till min donna, hon är ju inte så stor där än så länge :P


Nä nu ska ja ta å he me isäng!! Håller ju på att vända dygnet totalt!! inte bra!!
Så ja skriver om dagens ridpass i morgon (idag bli de ju ;P ) istället!

GO'Natt!!

ps. glömde skriva att ja köpte en begagnad gelpad å ett begagnat regnridtäcke idag också!! Men bilder på dom kommer no också i morgon!! :)

Kommentarer
Postat av: Mona

shiiiit! de där bli inte billigt du :P haha! ja hoppas att dom int ä allt för kinkiga se du få skicka igen de!! :O

2011-09-07 @ 09:06:09
URL: http://turossi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0