Mirakelflätor

Förresten, glömde skriva i förra inlägget att jag gjorde även om Claras flätor när jag var dit ikväll.
Dom började vara lite lösa och endel hår hade lossnat ur dom så passade på när ja kände mig ha tid :)

Har ju glömt skriva det här i bloggen, men ja bestämde mig för att prova "Mirakelflätorna" på henne för att se om det skulle funka.
Minns inte när jag gjorde dom, men det var då inte detta år iaf, men nån vecka sen är det nu :)
Det var ju faktiskt Maja som nämde dom för mig första gången, det var nästan när jag hade nyköpt henne, men flätorna är inte så snygg så jag ville inte ha dom då, men tänkte att det skulle väll inte skada nu när hon lix vilar och har halstäcke så dom syns då ändå inte ;)

Har några bilder från när Maja visade mig hur man skulle göra dom.
Men dagens flätor har jag gjort mkt hårdare för att dom skulle sitta bättre

Söta Maja å Clara med hennes Mirakelflätor

Här är en video på hur man ska göra, fast jag har inte tvättat Claras man som dom säger att man ska göra, utan bara flätat den!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!

Var gärna med och ställ en fråga i vår frågestund: http://jedressage.blogg.se/2012/january/fragestund.html



Kram :D

2012-01-11 @ 19:56:36
URL: http://jedressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0